Drömrumpa!

 
Har börjat träna, för vill ha en fast rumpa. Har börjat göra lite "rumpövningar", knäböj osv! Det är mitt mål, få en fin, fast rumpa. 
 
Var ute och jobbade en runda innan idag också. Nu när jag slutar röka så kan jag ju passa på och få bättre kondition. Nu när sommaren är över så ska jag vara med på idotten i skolan! (vilket jag inte har innan).. För jag ska ha ett betyg i det innan jag går ut 9:an. 
 
Har också funderat lite på om jag ska börja på thaiboxning eller något sånt, då jag vill lära mig självförsvar/slåss och jag tycker det verkar så jävla roligt! Men ska jag börja på det så MÅSTE jag börja träna upp min kondis!
 
- Det är lättare sagt än gjort..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0